Hiszpańskie pączki orkiszowe...Спельтові іспанські пампушки



12 sztuk:
1 szklanka wody-200 ml
130 g masła
1 szklanka mąki orkiszowej pełnoziarnistej - 200 ml
4 jajka

Zagotować wodę z masłem. 
Na gotującą wodę wsypać mąkę i mieszać.
Ciasto jest gotowe, gdy odchodzi od garnka.
Odstawić ciasto w zimne miejsce.
Zimne ciasto zmiksować z jajkami.
Przełożyć do szprycy cukierniczej.

Z papieru do pieczenia wyciąć kwadraty, posmarować je olejem i wycisnąć masę

Olej rozgrzać. 

Wkładać pączki (papierem do góry, a potem usunąć - lekko odchodzi). 

Posypać pudrem z erytrolu lub ksylitolu



12 штук:
склянка води-200 ml
130 гр масла 
 склянка спельтового борошна
4 яйця

Закип'ятити воду з маслом.
На кип'ячу воду всипати  борошно і мішати.
Тісто є готове коли відстає від посуди.
Поставити тісто в холодне місце.
До холодного тіста додати яйця і міксувати.
Масу витискати шприцом або кулінарним рукавом
Вирізати з пергаментного паперу квадрати, витискати тісто на квадрати, і вкладати в розігріту олію папером догори. 
Потім папір зняти і перевернути пампушок на другий бік
Посипати пудрою з ксилітолу


Komentarze

  1. niestety papier mi się nie odkleił i wyszły mi leniwe zamiast hiszpańskich :D, ale są s
    maczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pojęcia czemu sie nie odkleił:(...może mało oleju, może za długo były na papierze... dobrze ze chociaż smakowały

      Usuń
  2. Bardzo ciekawie napisane. Super wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi i również pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty