Orkiszowa rolada z kremem i owocami...Спельтовий рулет з кремом і фруктами


7 jajek
łyżka ksylitolu
7 łyżek mąki orkiszowej pełnoziarnistej
Najpierw miksujemy białka z ksylitolem, potem dodajemy żółtka i mąkę
Wylewamy masę na posmarowaną tłuszczem dużą blachę (ja użyłam blachę, która jest w zestawie piekarnika)
Wstawiamy na 12-15 minut do piekarnika, 180 stopni, termoobieg.
Wyciągamy z piekarnika i jeszcze ciepłe zwijamy w roladę i odstawiamy
W tym czasie robimy krem
Krem:
500 ml śmietany 36% ubić z 250 ml mascarpone i łyżką masła orzechowego crunchy
Można dodać łyżkę ksylitolu albo erytrolu, ja nie dodawałam.
Rozwijamy roladę, smarujemy kremem, wykładamy na krem pokrojone owoce, ja dałam borówki i morele i zawijamy ponownie w roladę i wstawiamy do lodówki.


7 яєць
ложка ксилітолу або еритролу
7 ложок спельтового борошна 
Перше міксуємо білки з ксилітолом, потім додамо жовтки і борошно. 
Виливаємо масу на бляху(ту найбільшу, яка входить в склад духовки) 
Вставити на 12-15 хвилин в духовку, 180 градусів, терморегулювання. 
Витягнути з духовки і закрутити в рулет. 
Крем:
500 мл сметани 36% вбити з 250 мл маскарпоне і ложкою горіхового масла crunchy
Розкрутити рулет, помастити кремом і виложити порізані фрукти, я мала абрикоси і лохвину і знову закрутити в рулет. 

Komentarze

Popularne posty