Kremowy pasztet z indyka ( mięso z rosołu)...Кремовий паштет з індички (м’яса з бульйону)


 
Rosół ugotowałam z 2 dużych skrzydeł i 2 szyj indyka
Do pasztetu wykorzystałam 800 g mięsa 
Mięso zblendowałam razem z 100 ml rosołu, potem dodałam:
 300 ml śmietany 30%
3 jajka
podsmażoną cebulę-2 sztuki
(pokroić w kostkę i smażyć na oliwie)
10-12 łyżek oliwy z oliwek
doprawiłam (sól, pieprz, czosnek) i znów zblendowalam
Masę wylać do dużej keksówki (35x15x7,5)
( można zrobić w dwóch mniejszych)
Wstawić do nagrzanego piekarnika na 60-70 minut, 170  stopni, termoobieg


Я зварила бульйон з 2-х великих крил і 2-х шийок індички 
Для паштету я використала 800 г м’яса 
Я зблендувала м’ясо зі 100 мл бульйону, а потім додала: 
300 мл вершків 30% 
3 яйця 
цибуля смажена - 2 шт 
(нарізати кубиками і обсмажити на оливковій олії) 
10-12 ложок оливкової олії
приправи(сіль, перець, часник) і знову зблендувати
Вилийте масу у велику форму для випікання (35x15x7,5) 
(можна зробити в двох менших) 
Поставте в розігріту духовку на 60-70 хвилин, 170 градусів, гаряче повітря



Komentarze

Popularne posty