Fit czekoladowe ciasteczka...Fit шоколадні тістечка


Przepis na 10 dużych ciastek:

100 gr masła
 5 łyżek erytrolu
jajko
łyżeczka proszku
200 gr czekolady 75-80%
(połamać na kawałeczki)
100-120 gr mąki owsianej bezglutenowej
(ja zblendowałam płatki owsiane bezglutenowe)
 3 łyżki kakao
Wszystkie składniki wymieszałam łyżka
Uformowałam kulki i wyłożyłam na papier do pieczenia
Kulki można przycisnąć palcem lub widelczykiem.
Wstawić do nagrzanego piekarnika na 15 minut, 180-200 stopni, termoobieg.
Ze względu na to że są bez białej mąki, bez glutenu, po upieczeniu są bardzo kruche, więc zostawiamy do całkowitego wystygnięcia, a potem najlepiej na chwilę włożyć do lodówki aby czekolada stężała.
Ciasteczka można posypać pudrem z erytrolu.


Рецепт на 10 великих тістечок:
100 гр масла
5 ложок еритролу
яйце
ложечка порошку
200 гр шоколаду 75-80%
(поламати на шматочки) 
100-120 гр вівсяного борошна
(я зблендувала безглютенове вівсянці пластівці) 
3 ложки какао
Всі інгредієнти вимішати ложкою
Формувати кульки, положити на папір. 
Кульки можна притиснути виделкою. 
Ставимо в нагріву духовку на 15 хвилин, 180-200 градусів, терморегулювання 
Гарячі тістечка дуже крихкі, тому як остинуть, мусять полежати трохи в холодильнику, щоб шоколад загустів. 

Komentarze

  1. Wyglądają na pyszne i pewne tak smakują. Ciekawy pomysł z pisaniem w dwóch językach. :) Masz bardzo ładny i schludny blog. Przyjemnie się czyta i przegląda. Świetne zdjęcia. ;) Ja nie lubię piec i gotować ale czasami to robię. Częściej gotuję niż piekę. Zapraszam do siebie:
    http://lamliwypaznokiec.blogspot.com/2018/09/fakty-o-ktorych-prawdopodobnie-nie-masz.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tyle wspaniałych słów, bardzo mi miło:-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty